سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

مناسبت‌های دانشجویی آذر ماه و موج سواری ضد انقلاب - جنبش عدالت خواهی دانشگاه صنعتی شریف

دل سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]

 RSS 

کل بازدید ها :

30579

بازدیدهای امروز :

4

بازدیدهای دیروز :

15


درباره من


لوگوی من

مناسبت‌های دانشجویی آذر ماه و موج سواری ضد انقلاب - جنبش عدالت خواهی دانشگاه صنعتی شریف

 پیوندهای روزانه

گروه جنبش عدالت خواهی شریف [19]
وبلاگ داخلی جنبش عدالت خواهی شریف [24]
[آرشیو(2)]


 اوقات شرعی

 جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!


اشتراک

 


نوشته های قبلی

جزوات و مقالات جنبش
آبان 85
آذر 85
زمستان 1385
پاییز 1385


[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

جنبش عدالت خواهی دانشگاه شریف تاریخ چهارشنبه 85/9/22 ساعت 4:40 عصر

با نهایت تاسف بعد از ظهر روز شنبه مورخ ‌27/8/85 دو دانشجو، یکی از دانشگاه تربیت معلم سبزوار و یکی از دانشگاه آزاد اسلامی در داخل شهر جنب ایستگاه اتوبوس به علت مسائل اخلاقی و شخصی با یکدیگر مشاجره می‌کنند که دانشجوی دانشگاه تربیت معلم با ضربه‌ی چاقو، دانشجوی دیگر را به قتل می‌رساند.

متاسفانه عده­‌ی اندکی از دانشجویان از فضای به وجود آمده نهایت سوءاستفاده را به نفع اهداف جناحی و فکری خود کرده و دانشجوی ضارب را عضو بسیج دانشجویی معرفی کردند که صد البته کذب محض بوده و این امر برای هیئت رئیسه دانشگاه و مراکز حقوقی و قانونی و دادستانی سبزوار به اثبات رسیده است.در ضمن، این حادثه به دانشجو بودن، شخصیت دانشجویی این دو نفر و حتی دانشگاه نیز ارتباطی نداشته، بلکه حادثه­ی تلخی بوده است مانند خیلی از نزاع های دیگر که در سطح شهر اتفاق می افتد.

 بعد از وقوع حادثه تا سف بار مذکور یکی از سایتها، مصاحبه­ای را به نقل از یکی از اعضای سابق انجمن اسلامی دانشگاه تربیت معلم سبزوار منتشر کرده و گفته که دانشجوی قاتل عضو بسیج دانشجویی این دانشگاه بوده است و بدین ترتیب با انتساب قاتل به پیکره­ی بزرگ بسیج دانشجویی راه‌های رفته­ی خود را یک بار دیگر امتحان نمودند. شکست خوردگان دیروز که هیچ حربه ای برای بیگاری کشیدن از دانشجویان ندارند برای معرکه آفرینی نیاز به یک سوژه­ی تازه­ دارند.کسانی که از مسیر امام به مسیر اصلاحات آمریکایی و از آنجا به خروج از نظام همت گماردند و خواستار برقراری لیبرال دموکراسی در این کشور حتی توسط آمریکا شده بودند یک بار دیگر برای غائله آفرینی و موج سواری انگشت اتهام خود را به سمت تشکلی نشانه می‌روند که رشد علمی مملکت را وجهه­ی همت خود قرار داده و در راه اسلام و میهن از هیچ فداکاری دریغ نکرده است. اگر ملت بزرگ ایران و دانشجویان مسلمان و هوشیار کشور باور ‌کنند که شاخه ملی مذهبی و سکولار دفتر تحکیم وحدت به دنبال مطالبات به حق مردم و تقویت هویت ملی و دینی این کشور است سخن آنان را درباره بسیج و بسیجیان نیز باور خواهند کرد.

باید دقت کرد که مناسبت‌های دانشجویی آذر ماه که در سال‌های گذشته محفل و مامن موج سواری ضد انقلاب در دانشگاه‌های کشور بود از حیض انتفاع افتاده است. و ادامه دهندگان راه غائله آفرینان کوی دانشگاه و ... در صددند تا با دشمن تراشی و ایجاد قطب بندی سیاسی و با تحریک عواطف به موجی دیگر سوار گردند. متهم کنندگان بسیج در صددند تا هفته بسیج، سالروز 16 آذر و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی را تحت الشعاع قرار دهند.



 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com